1.6.09

ΙΟΥΝ. 2009: ο Δημήτρης Κατσικόπουλος στο Δήμο Αιγείρας

Το πρωί της 7ης Μαΐου ο Νομάρχης Αχαΐας κ. Δημήτρης Κατσικόπουλος πραγματοποίησε περιοδεία στον Δήμο Αιγείρας.
Η περιοδεία είχε βασικό στόχο την επί τόπου καταγραφή των προβλημάτων που δημιουργήθηκαν τον χειμώνα που μας πέρασε, στο οδικό δίκτυο της περιοχής, την επίβλεψη έργων που ήδη εκτελούνται καθώς και την εγκατάσταση εργολάβου στο έργο σύνδεσης της 17ης με την 18η επαρχιακή οδό.
Το συγκεκριμένο έργο είναι προϋπολογισμού 400.000 ευρώ και θα συνδέσει τα δημοτικά διαμερίσματα του Δήμου κάνοντας την μετακίνηση γρήγορη και εύκολη, ενώ είναι ζωτικής σημασίας για την τουριστική ανάπτυξη της ευρύτερης περιοχής.
Ο Νομάρχης στην περιοδεία συνοδευόταν από τον αντινομάρχη έργων κ. Γιώργο Αθανασόπουλο, τους Διευθυντές και μηχανικούς της Τεχνικής Υπηρεσίας της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Αχαΐας, από τον Δήμαρχο Αιγείρας κ. Δημήτρη Μυλωνά, τον πρόεδρο του δημοτικού συμβουλίου κ. Χρήστο Λυμπερόπουλο, τους αντιδημάρχους κ.κ. Γιώργο Κορδούλη και Σωτήρη Διαμαντόπουλο, τον επικεφαλής της αντιπολίτευσης κ. Πάνο Γιαννούλη κ.α.
Ειδική επί τόπου σύσκεψη έγινε για τις στεγαστικές ανάγκες του Γυμνασίου – Λυκείου Αιγείρας προϋπολογισμού 2.000.000 ευρώ.
Η περιοδεία του Νομάρχη Αχαΐας ξεκίνησε στις 09:30 το πρωί από το Δημαρχείο Αιγείρας και ακολούθησε την διαδρομή Μάρμαρα, Χρυσάνθιο, Χρυσάμπελα, Όαση, Συνεβρό, Εξοχή, Περιθώρι, Σελιάνα, Μοναστήρι, Βλοβοκά, Αιγές, Αιγείρα.
Η επίσκεψη ολοκληρώθηκε αργά το μεσημέρι με γεύμα που οργάνωσε ο Δήμος Αιγείρας προς τον Νομάρχη και το Νομαρχιακό κλιμάκιο.
Εμπρός γκρεμός και πίσω βράχος…
Γνωστό εδώ και δεκαετίες το τεράστιο θέμα επικινδυνότητας της οδικής διέλευσης από την 18η Επαρχιακή Οδό, στην περιοχή των Αγίων Θεοδώρων.
Η ασφαλής διέλευση έχει πλέον ξεπεράσει τα «όριά» της, πράγμα που ο Νομάρχης και το Νομαρχιακό κλιμάκιο «ιδίοις όμασι» είχαν την ευκαιρία να καταγράψουν το κατεπείγον του προβλήματος, όπως φαίνεται στη φωτογραφία.
Τεράστιο το οικονομικό κόστος για την κατασκευή ασφαλούς δρόμου, ειδικά αν επιλεγεί η «κατεδάφιση» του υπερκείμενου βράχου, αφού ένα τέτοιο έργο ίσως απαιτήσει τον προϋπολογισμό μιας σήραγγας του αυτοκινητόδρομου (σαν αυτής που «κόπηκε» στην Αιγείρα).
Η δεύτερη επιλογή, το να κατασκευασθεί δηλ. τοιχίο κάτω από τον δρόμο, που ίσως να είναι πιο οικονομική, δεν φαίνεται να είναι στην πρώτη γραμμή των προτάσεων.
Το ερώτημα, πάντως, παραμένει. Μπορεί να δοθεί λύση ΕΔΩ και ΤΩΡΑ, ή όσοι περνούν από το σημείο θα εξακολουθούν να αναφωνούν: “ Βρε δεν είναι εδώ το Σούλι, όποιος φύγει πάει κάτω στο Ρασούλι...!!! ”
* (Ρασούλια: τοπωνύμιο στην απέναντι πλευρά του ποταμού Κριού)